Účet užívateľa

Po 19.november 2012

Pre všetkých užívateľov systému CeSYS vo verzii Profi je k dispozícii nový nástroj: Účet užívateľa (sidebox Zákazník).

Tento nástroj má prispieť k efektívnejšiemu osloveniu a komunikácii s Vašimi potencionálnymi ale aj stálymi zákazníkmi. Základným prvkom je možnosť tvorby osobných účtov Vašimi zákazníkmi - návštevníkmi Vášho webu ale aj naopak. Zákaznícky účet môžete za zákazníka vytvoriť aj VY. V takto vytvorených účtoch majú zákazníci k dispozícii množstvo užitočných funkcií, ako je napríklad tvorba a odber automaticky generovaných ponúk z Vášho webu alebo sledovanie stavu svojich objednávok.



Veríme, že sa účet užívateľa stane Vašim obľúbeným pomocníkom pri predaji.

Ako si aktivujete Účet užívateľa?

Účet užívateľa musíte najprv aktivovať v administrácii Vášho CeSYSu.

Administrácia -> Web -> Správa obsahu -> Nový obsah -> vyberte ľavý alebo pravý stĺpec - > Zákazník





Účet užívateľa bude na Vašom webe zobrazený vždy formou sideboxu. Základné operácie, ktoré potom môžu vaši klienti realizovať sú:

  • prihlásenie (prihlásenie do už vytvoreného účtu)
  • registrácia (vytvorenie nového účtu)
  • zaslanie nového hesla (zaslanie zabudnutého hesla k vytvorenému účtu)

Nástroje v Účte užívateľa

Vaši klienti, ktorí majú vytvorené svoje účty, môžu v súčasnej dobe využiť prvé dva nástroje účtu užívateľa - správu svojich účtov a tvorbu automaticky odosielaných ponúk Vašej cestovky. Správu účtu realizujú cez zákaznícky rozcestník (dashboard) a môžu editovať svoje údaje zadané pri registrácii alebo svoj účet zrušiť. Automaticky odosielané ponuky potom vytvárajú vo formulári Pridať aktuálnu ponuku. V tomto formulári si môžu voliť z ponuky Vašej cestovky (konkrétne zo všetkých produktov ponúkaných v základnej vyhľadávacej maske na Vašom webe) a nechať si tieto ponuky zasielať na svoj email v rôznych časových intervaloch (napr. 1 x 7 dní) a vo dvoch grafických podobách (napr. stĺpce).

1) Zákaznícky rozcestník



Detail Vášho profilu nájdete po kliknutí na odkaz profil a môžete realizovať nasledujúce akcie:

  • Upraviť zákazníka (editácia základných údajov klientov)
  • Vymazať zákazníka (nenávratné vymazanie účtu klienta)
  • Rozcestník (návrat na rozcestník)

2) Tvorba automatických ponúk

  • Nová aktuálna ponuka (vytvorenie novej automaticky odosielanej ponuky zájazdov, viď obrázok nižšie)
  •  Zoznam aktuálnych ponúk (zoznam už vytvorených ponúk zájazdov)





 



Ako spravovať Účet užívateľa

Pokiaľ máte účet užívateľa na svojom webe aktívny, máte v administrácii Vášho CeSYSu k dispozícii nástroje k jeho správe.

Účty užívateľov môžete vytvárať aj Vy sami  v správe účtu.

Administrácia -> Predaj -> Zákazníci

V tabuľke Zákazníci je zobrazený zoznam všetkých zákazníkov, ktorí si už svoj účet vytvorili. U týchto účtov môžete realizovať nasledujúce akcie:

  • Nový zákazník (vytvorenie nového účtu Vami)
  • Detail (zobrazí aktívne účty)
    • Upraviť tohoto zákazníka (editácia účtu)
    • Poslať tomuto zákazníkovi nové heslo (zaslanie nového hesla)
    • Odstrániť tento užívateľský účet (nevratné vymazanie účtu)
    • Nový zákazník (vytvorenie nového účtu Vami)
    • Zoznam zákazníkov (spät na Detail)
    • Zoznam aktuálnych ponúk pre tohoto zákazníka (zoznam aktívnych ponúk)
  • Zmeniť (editácia účtu)
  • Zmazať (nevratné vymazanie účtu)







 

Sledujte nás na Facebooku

Sledujte nás na Facebooku  a zapojte sa tak do diania v našej firme. Pomôžte nám s vývojom systému, ktorý slúži predovšetkým Vám - zúčastnite sa diskusie!

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.

Tím CeSYS