Click2Claim je k dispozícii. Online a zadarmo.

Po 16.december 2013

Dokončili sme integráciu služieb Click2Claim do CeSYSu, pomocou ktorej môžete zadávať žiadosti o kompenzáciu pri leteckej doprave pre Vašich klientov (napr. oneskorené, zrušené, presmerované lety). Všetko funguje online, zadarmo a exkluzívne iba v CeSYSe. Pracovať môžete so službami Travel Asistent (poistenie pre prípady oneskorenia, zrušenia letu atď.) a Travel Standard (podanie žiadosti o kompenzáciu v prípade, že Vašim klientom bol v minulosti oneskorený, zrušený let atď.). Z oboch služieb máte nárok na províziu od C2C.

Čo je to Travel Asistent?

Travel Asistent je poistenie klientov Vašej cestovky pre prípady oneskorenia, zrušenia, presmerovania letov atď.. Cena je 2,- EUR / osobu. V prípade, že príde k nepravideľnosti letu, má Váš klient k dispozícii napr. telefonickú asistenčnú službu a overenie nároku na kompenzáciu, online podanie žiadosti a informačný servis o stavu žiadosti.

Čo je to Travel Standard?

Travel Standard je vytvorenie žiadosti o kompenzáciu, pri riešení nepravideľností v leteckej doprave, ktoré už nastali - konkrétne teda v situácii, kedy sa Vaši klienti vrátili z dovolenky a ich let bol napr. oneskorený, zrušený alebo presmerovaný.

Vzťahujú sa tieto služby i na lety zaplatené v rámci zájazdu?

Áno, nie je dôležité, či Váš klient cestoval individuálne či s cestovnou kanceláriou. Povinnosť finančnej kompenzácie sa vzťahuje tiež na charterove lety. Pre podanie žiadosti však musíte poznať číslo letu.

Ako začať tieto služby ponúkať?

Ideálne je zjednať si najprv províznu zmluvu so spoločnosťou Click2Claim s.r.o. (zmluva ku stiahnutiu tu). Tak isto ak predáte Vašim klientom Travel Asistent alebo vytvoríte žiadosť o kompenzáciu cez Travel Standard, aj keď by ste nemali uzatvorenú zmluvu, systém to pozná a Click2Claim Vám v rámci vybavenia Vášho prvého obchodného prípadu zmluvu sám ponúkne.

Ako aktivovať v CeSYSe?

Travel Asistent - aktivujte v ADMINISTRÁCIA -> NASTAVENIE -> ZÁKLADNÉ NASTAVENIE -> ID 140 Zobrazovať C2C v cenníku. Ponuka Travel Asistenta sa Vám potom zobrazí v cenníku každého zájazdu ako nepovinný príplatok. Alternatívne môžete predať Travel Asistenta priamo z administrácie CeSYSu: PREDAJ -> SLUŽBY -> C2C - Click2Claim -> VYTVORIŤ C2C ASISTENT 

 

Travel Štandard - Vytvoriť žiadosť o kompenzáciu môžete v ADMINISTRÁCIA -> PREDAJ -> SLUŽBY -> C2C - Click2Claim -> VYTVORIŤ C2C STANDARD

Ako informovať mojich klientov o týchto službách?

Aby ste mohli informovať Vašich klientov a návštevníkov webu o službách C2C, pripravili sme pre Vás jednoduchú informačnú stránku (viď nižšie), ktorú Vám na Vašu žiadosť vložíme do webu. Odkazovať môžete z menu, sideboxu atď. Pokiaľ chcete túto stránku vložiť do Vášho webu, stačí kontaktovať hotline podporu.

Na koho sa môžem obrátiť pre viac informácií?

Kompletné informácie týkajúce sa zmluvnej spolupráce Vám radi poskytnú pracovníci Click2Claim na telefóne +420 222 524 498 alebo na emaile info@click2claim.eu.

Veríme, že Vám táto nová služba pomôže rozšíriť portofólio Vašich služieb.

Tím CeSYS