Rýchle odosielanie callbacku z vyhľadávania

Ut 3.jún 2014

Nechcete, aby Vaši klienti nahnevane odchádzali, pretože nenašli svoj vysnívaný zájazd? Práve preto sme pre Vás pripravili našu novinku. Vo chvíli, keď klient nenájte, v rámci svojich požiadaviek, žiadny zájazd, bude môcť odoslať správu priamo Vám (= callback).

Kedy sa callback zobrazí?

Callback sa zobrazí vždy, keď systém nenájde žiadny zájazd, ktorý by odpovedal kritériám zadaným vo vyhľadávacej maske. Doteraz sa zobrazovala iba veta, že "sa bohužiaľ nepodarilo nič nájsť". Teraz sa klientovi zobrazí aj formulár callback, ktorý už poznáte zo sideboxov. Naviac aby sme vašim klientom uľahčili prácu, tak sme do formulára vyplnili kritériá z vyhľadávacej masky.

Kde nájdete prijaté callbacky?

Vždy keď klient odošle callback, príde Vám upozornenie na mail, ktorý máte nastavený v administrácii Nastavenie -> Šablóny e-mailov -> Príjemca emailu internej notifikácie rezrvácie/callback. Zároveň sa Vám callback uloží do zoznamu, ktorý nájdete v Predaj -> Callback.

Ako zistíte čo klient vyplnil?

Následne si môžete prezrieť detail Callbacku cez modrú šípku v stĺpci Akcie a tlačítkom Detail. V detaile nájdete všetky kritériá, ktoré klient zadal pri vyhľadávaní, a zároveň v poznámke nájdete informáciu, akú vyhľadávaciu masku použil. Detail prijatého callbacku cez modrú šipku v stĺpci Akcie a tlačítkom Detail. V detaile nájdete všetky kritériá, ktoré klient zadal pri vyhľadávaní, a zároveň v poznámke nájdete informáciu, ktorú vyhľadávaciu masku použil.