Bloček - Prečo hotely zlučujeme pod jeden "master" hotel

Po 20.október 2014

Ponuka zájazdov od jednotlivých cestovných kancelárií je obsiahla a vo veľa prípadoch  podobná. Poznáte to, dovolenku v jednom konkrétnom hoteli - napríklad v Turecku alebo Egypte - si môže Váš klient vybrať od rôznych cestovných kancelárií. Rozdiel je väčšinou v cene, termíne alebo aj poskytovaných službách. Viacmenej je to stále ten istý hotel, na tom istom mieste, v tej istej destinácii.

Čo sa stane pokiaľ si zoberiete takto štrukturovanú ponuku a veľmi zjednodušene povedané dáte ju "na jednu hromadu"? Vznikne súbor dát, v ktorom niečo nájsť nie je úplne jednoduché. Naviac pokiaľ hľadáte pre klienta konkrétny hotel, veľmi pravdepodobne ho nájdete niekoľkokrát a vždy sa bude volať trochu inak. Jeden krát jeho názov zodpovedá skutočnosti, druhý krát si ho nejako pomenuje sama cestovná kancelária a často narazíte na názov hotela kreatívne obohatený o marketingové informácie CK (napr. Hotel Sea Gull - NAJLEPŠIA PONUKA NAŠEJ CK ZA LASTMINUTOVÉ CENY!!!). Tá chyba je tam zámerne.

Z výsledkov vyhľadávania potom "vytŕča" na návštevníka Vášho webu nielenže výsledok vyhľadávania, ale ďalšia výzva k vyhľadávaniu toho, čo klient vlastne pôvodne hľadal. Mimochodom, to tiež značne zťažuje možnosť napojenia ďalších informácií spojených s hotelom - jeho recenzie, zobrazenie polohy na mape atď. Ako si má klient vybrať tú správnu recenziu hotela, keď nie je schopný nájsť hotel, ktorý hľadal? Ako má vložiť recenziu k hotelu, kde strávil super dovolenku, keď má na výber z niekoľko podobne sa volajúcich hotelov? V ktorom som to teda vlastne bol?

To je len námatkovo niekoľko dôvodov, prečo sme sa rozhodli zlučovať ponuky rôznych cestovných kancelárií do jedného hotela pod jeden overený a správny názov hotela "master". Toho hotela, v ktorom Vaši klienti skutočne strávili dovolenku. Keď sme s tým začali pred šiestimi rokmi, nikto iný nič podobné na Slovensku nerobil. Behom krátkej doby sme si vytvorili nástroje a systém (nebola to malá investícia) k najspoľahlivejšiemu a najrýchlejšiemu masterovaniu hotelov. V súčasnej dobe sa venuje práci s hotelmi menší tím ľudí (nie je to malá investícia). Ale stojí to za to. Pre Vás. Výsledkom je prehľadný predajný systém pre Vás a Vašich klientov.