
Pre všetkých užívateľov systému CeSYS vo verzii Profi je k dispozícii nový nástroj: Účet užívateľa (sidebox Zákazník).
Tento nástroj má prispieť k efektívnejšiemu osloveniu a komunikácii s Vašimi potencionálnymi ale aj stálymi zákazníkmi. Základným prvkom je možnosť tvorby osobných účtov Vašimi zákazníkmi - návštevníkmi Vášho webu ale aj naopak. Zákaznícky účet môžete za zákazníka vytvoriť aj VY. V takto vytvorených účtoch majú zákazníci k dispozícii množstvo užitočných funkcií, ako je napríklad tvorba a odber automaticky generovaných ponúk z Vášho webu alebo sledovanie stavu svojich objednávok.
Veríme, že sa účet užívateľa stane Vašim obľúbeným pomocníkom pri predaji.
Ako si aktivujete Účet užívateľa?
Účet užívateľa musíte najprv aktivovať v administrácii Vášho CeSYSu.
Administrácia -> Web -> Správa obsahu -> Nový obsah -> vyberte ľavý alebo pravý stĺpec - > Zákazník
Účet užívateľa bude na Vašom webe zobrazený vždy formou sideboxu. Základné operácie, ktoré potom môžu vaši klienti realizovať sú:
- prihlásenie (prihlásenie do už vytvoreného účtu)
- registrácia (vytvorenie nového účtu)
- zaslanie nového hesla (zaslanie zabudnutého hesla k vytvorenému účtu)
Nástroje v Účte užívateľa
Vaši klienti, ktorí majú vytvorené svoje účty, môžu v súčasnej dobe využiť prvé dva nástroje účtu užívateľa - správu svojich účtov a tvorbu automaticky odosielaných ponúk Vašej cestovky. Správu účtu realizujú cez zákaznícky rozcestník (dashboard) a môžu editovať svoje údaje zadané pri registrácii alebo svoj účet zrušiť. Automaticky odosielané ponuky potom vytvárajú vo formulári Pridať aktuálnu ponuku. V tomto formulári si môžu voliť z ponuky Vašej cestovky (konkrétne zo všetkých produktov ponúkaných v základnej vyhľadávacej maske na Vašom webe) a nechať si tieto ponuky zasielať na svoj email v rôznych časových intervaloch (napr. 1 x 7 dní) a vo dvoch grafických podobách (napr. stĺpce).
1) Zákaznícky rozcestník
Detail Vášho profilu nájdete po kliknutí na odkaz profil a môžete realizovať nasledujúce akcie:
- Upraviť zákazníka (editácia základných údajov klientov)
- Vymazať zákazníka (nenávratné vymazanie účtu klienta)
- Rozcestník (návrat na rozcestník)
2) Tvorba automatických ponúk
- Nová aktuálna ponuka (vytvorenie novej automaticky odosielanej ponuky zájazdov, viď obrázok nižšie)
- Zoznam aktuálnych ponúk (zoznam už vytvorených ponúk zájazdov)
Ako spravovať Účet užívateľa
Pokiaľ máte účet užívateľa na svojom webe aktívny, máte v administrácii Vášho CeSYSu k dispozícii nástroje k jeho správe.
Účty užívateľov môžete vytvárať aj Vy sami v správe účtu.
Administrácia -> Predaj -> Zákazníci
V tabuľke Zákazníci je zobrazený zoznam všetkých zákazníkov, ktorí si už svoj účet vytvorili. U týchto účtov môžete realizovať nasledujúce akcie:
- Nový zákazník (vytvorenie nového účtu Vami)
- Detail (zobrazí aktívne účty)
- Upraviť tohoto zákazníka (editácia účtu)
- Poslať tomuto zákazníkovi nové heslo (zaslanie nového hesla)
- Odstrániť tento užívateľský účet (nevratné vymazanie účtu)
- Nový zákazník (vytvorenie nového účtu Vami)
- Zoznam zákazníkov (spät na Detail)
- Zoznam aktuálnych ponúk pre tohoto zákazníka (zoznam aktívnych ponúk)
- Zmeniť (editácia účtu)
- Zmazať (nevratné vymazanie účtu)
Sledujte nás na Facebooku
Sledujte nás na Facebooku a zapojte sa tak do diania v našej firme. Pomôžte nám s vývojom systému, ktorý slúži predovšetkým Vám - zúčastnite sa diskusie!
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.
Tím CeSYS