CeSYS Podpora

CeSYS robí CeSYSom otvorený prístup ku všetkým cestovným agentúram. Vnímame potreby, starostlivo analyzujeme návrhy na vylepšenie a aktívne sa venujeme každému klientovi. Naším poslaním je podporovať provízny predaj, nie Vám len predať systém, ktorý Vám uľahčí každodennú prácu v kancelárii.

CeSYS Hotline Podpora

Máte otázku alebo si neviete rady s konkrétnou vecou v CeSYSe? Radi Vám poradíme v rámci našej bezplatnej CeSYS Hotline Podpory. Tím preškolených odborníkov je k dispozícii na emailovej adrese podpora@cestovnysystem.sk alebo na online chate, ktorý nájdete po prihlásení do administrácie Vášho CeSYSu. Pre riešenie urgentných záležitostí je určená telefonická linka na čísle +421 222 205 838. Hotline podpora je Vám k dispozícii od pondelka do piatku medzi 9. a 16. hodinou.

Modré stretnutia

V pravidelných cykloch Modrých stretnutí vyrážame do krajských miest v celej Slovenskej republike a v rámci malých skupín Vám predstavujeme novinky v CeSYSe. Formou moderovanej diskusie odpovedáme na otázky, radíme ako lepšie pracovať s CeSYSom a zbierame Vaše námety na vylepšenie. Jedná sa o stretnutie províznych predajcov konané podľa vopred známeho harmonogramu, na ktoré sa môžu bezplatne prihlásiť nielen všetci užívatelia CeSYSu, ale aj tí, ktorí ešte len premýšľajú o založení cestovnej agentúry. Sledujte novinky na našom webe a náš newsletter.

CeSYS live!

Aby to nebolo len o práci, ale aj zábave a vedeli ste, čo nové pre Vás pripravujeme na ďalšiu sezónu, organizujeme pre Vás každoročne v jesenných mesiacoch social event CeSYS Live! Zábavnou formou predstavujeme novinky pre nadchádzajúcu letnú sezónu, diskutujeme s Vami a celý program zakončujeme spoločným obedom. 

Intenzívne školenia

Potrebujete preškoliť Vás alebo Vašich kolegov v cestovnej agentúre a zoznámiť ich so všetkými kľúčovými nástrojmi v CeSYSe formou jednodňového intenzívneho školenia? Nie je nič jednoduchšie ako si objednať naše nové intenzívne školenie pre nových aj existujúcich klientov. Preberieme základné nastavenie CeSYSu, prácu s webom, modulom CeSYS Predaj (Obchodné prípady), pozrieme sa na základné postupy marketingovej podpory predaja a na koniec pridáme pár tipov z praxe pre efektívnejšie vedenie prevádzkového predaja. Intenzívne jednodňové školenie je platená služba. (viď cenník).