
Gragika webu a hlavne rozmiestnenie jednotlivých prvkov (napr. prioritizácia hotelov, podoba vyhľadávacej masky) do značnej miery ovplyvňuje úspešnosť celého cestovného systému. Načasovanie zmeny a štruktúry webu je dobré riešiť medzi hlavnými sezónami, nie behom nich - rozhodli by ste sa vymeniť trúbu v polovici pečenia alebo začať malovať byt na Štedrý deň? Pozrite sa na pár základných pravidiel, ktoré zhrňujú najdôlejžitejšie fakty týkajúce sa grafiky a optimalizácie webu úspešnej cestovnej agentúry.
![]() |
![]() |
Ako na grafiku a obsah webu?
1) Buďte zrozumiteľní
- Povedzte čo robíte, pre koho to robíte a prečo nakúpiť prave u Vás: stanovte si aspoň základnú obchodnú stratégiu - zakúpením akéhokoľvek cestovného systému ste sa iba postavili na štartovaciu čiaru
- Štruktúrujte prehľadne titulnú stránku a motivujte návštevníkov k nákupu: vytvorte si top ponuky na sezónny alebo trendy produkt, voľte grafiku zodpovedajúcu predmetu Vášho podnikania
- Ponúknite nerozhodnutým návštevníkom dôležité informácie: aktivujte si recenzie hotelov, GPS súradnice hotelov alebo napríklad tipy na výlety v destinácii - nie je to len o zájazdoch, ale o tom, ako ich dokážete ponúknuť
2) Buďte dosiahnuteľní
- Uvádzajte kontaktné informácie tak, aby ich mal návštevník pokiaľ možno stále na očiach alebo ich ľahko našiel: môžete využiť redakčný systém k vloženiu týchto údajov kamkoľvek na webe, napríklad do sideboxu
- Nasmrujte návštevníkov k registrácii do Vášho newsletteru, budujte kvalitný newsletter a oslovujte potenciálnych klientov
- Aktivujte si callback: je súčasťou každého CeSYSu
3) Buďte aktuálni
- Aktivujte klientom možnosť dostávať automatické ponuky: nová funkcia Zákazník umožní klientom, aby si sami nastavili, aké zájazdy chcú nakupovať
- Štruktúrujte produkt podľa sezóny alebo aktuálnych trendov: nebuďte pasívni, pomocou filtrovacích kritérií môže Váš web obsahovať stále aktuálne sezónne ponuky
- Umožnite návštevníkom vyhľadávať a objednávať tak, ako sú na to zvyknutí: nezobrazujte Vašim návštevníkom desiatky ponúk do rovnakých hotelov líšiacich sa iba usporiadajúcou CK, inšpirujte sa u nás alebo napríklad na dovolena.cz alebo invia.cz
Kedy pristúpiť ku zmene, či väčšej úprave designu?
Zmenu designu a štruktúry webu je dobré riešiť medzi hlavnými sezónami, nie v ich priebehu. Rozhodli by ste sa vymeniť trúbu v polovici pečenia alebo začať maľovať byt na Štedrý deň? Asi nie. Ideálna doba je začiatok októbra, kedy už hlavná letná sezóna odznie a nebudete tak miasť návštevníkov webu náhlou zmenou designu a štruktúry webu.
Potrebujete s redesignom pomôcť?
Nechajte si od nás spracovať bezplatnú analýzu.
Vytvorili sme stovky funkčných webov, veríme, že môžeme byť užitočný aj Vám.
Ako pracovať v designe s on-page faktorami (SEO)?
Design webu a jeho štruktura je dôležitá pre klientov, ktorí už náš web dostali. Pre tých ostatných je dôležité, aby Váš web našli. Nastavte si dôležité "on-page faktory" v administrácii Vášho webu - a pozor - nie je to len o "há jedničkách" a "title", ale logickej štruktúre celého cestovného systému a jeho obsahu.
Viac informácií ako na to, nájdete tu.
Potrebujete poradiť, čo na Vašom webe zlepšiť?
Vašim biznisom je predávať zájazdy, naším poskytnúť Vám k tomu najlepšie riešenie na trhu.
Nechajte si od nás spracovať bezplatnú analýzu. Vášho webu a dovoľte nám navrhnúť pár tipov, ktoré by sa Vám mohli hodiť.
Tím CeSYS