
Vážení a milí priatelia,
radi by sme Vás informovali o novinke v CeSYSe, ktorá rozširuje možnosti oslovenia Vašich klientov v rozosielaných newsletteroch.
Doteraz ste mohli svojich klientov osloviť iba hromadnými frázami typu „Vážený klient“ alebo „Drahí priatelia“. Teraz máte možnosť oslovovať ich v newsletteroch menom, takže výsledný email bude pôsobiť ako keby ste ho posielali výhradne danému klientovi a nikomu inému. Klientovi tak dáte na javo, že je pre Vás dôležitý a že si jeho priazeň vážite.
Pôvodné oslovenie:
Vážený klient,
pripravili sme pre Vás ponuku zájazdov do lukratívnych destinácií v Egypte za skvelé ceny.
pripravili sme pre Vás ponuku zájazdov do lukratívnych destinácií v Egypte za skvelé ceny.
Personalizované oslovenie:
Vážená pani Nováková,
pripravili sme pre Vás ponuku zájazdov do lukratívnych destinácií v Egypte za skvelé ceny.
pripravili sme pre Vás ponuku zájazdov do lukratívnych destinácií v Egypte za skvelé ceny.
Ako nastaviť personalizované oslovenie
Potrebujete s nastavením personalizovaného oslovenia v newsletteroch poradiť? Napíšte nám na podpora@cestovnysystem.sk a my Vám radi pomôžeme.