
Kompletné informácie na jednom mieste
Pridaním cestujúcich do obchodného prípadu máte evidované všetko potrebné k rýchlemu zostaveniu cestovnej zmluvy. Okrem povinných informácií ako sú meno, priezvysko a dátum narodenia je na viac možné evidovať aj adresu, národnosť, rodné číslo a cestovný doklad.
Ako pridať cestujúcich k obchodnému prípadu?
V detaile obchodného prípadu po novom nájdete záložku Cestujúci. Pomocov ikonky potom máte možnosť pridať:
- samotného klienta (vo väčšine prípadoch je samotný klient jedným z cestujúcich)
- cestujúcich z ostatných obchodných prípadov pripojeného klienta
- cestujúcich z jednotných cestovných zmlúv pripojeného klienta
- spolucestujúcich uvedených v detaile klienta
Poznámka: Pri zakladaní obchodného prípadu z dopytu z verejného webu, údaje o cestujúcich sa automaticky importujú do obchodného prípadu.
Klient a spolucestujúci
V rámci novinky evidencie cestujúcich v obchodných prípadoch bol taktiež upravený detail klienta a jeho editačné formuláre.
Detail klienta
Informácie o klientovi boli prerozdelené do 6 blokov: Základná informácia, Kontakt, Adresa, Identifikácia, Spoločnosť a Detaily, pričom iba prvné dva sú vo východzom stave zobrazené. Ostatné sú skryté a zobrazíte si ich kliknutím na “Viac informácií”.
Zmeny prebehli aj v prehľade obchodných prípadov a zmlúv. Jedná sa však skôr o grafické a logické úpravy. Pri spolucestujúcich je možnosť vytvoriť z informácií pri spolucestujúcom nového klienta.
Opustenie evidencie spolucestujúcich pri klientovi
Okrem grafického a logického preskupenia jednotlivých informácií o klientovi a jeho obchodných prípadoch a zmluvách sa dôležitých zmien dočkali spolucestujúci. Ku každému klientovi bolo doteraz možné zaevidovať až 8 spolucestujúcich a tie neskôr používať ako účastníkov zájazdu v zmluvách daného klienta. Túto funkciu sme sa rozhodli opustiť a plnohodnotne ju nahradiť práve evidenciu cestujúcich v obchodných prípadoch. Vďaka tomu zostane zachovaná bezproblémová synchronizácia dát medzi objednávkou, obchodným prípadom a prípadne jednotnou cestovnou zmluvou.
Už zaevidovaní spolucestujúci u klientov Vám zostanú a aj naďalej s nimi môžete pracovať ako doteraz. Pokiaľ by ste chceli zaevidovať spolucestujúceho nového, systém Vám to už nedovolí.
Potrebujete poradiť? Napíšte nám na podpora@cestovnysystem.sk