
Vážení priatelia, CeSYSáci
Veľmi nás těší, akú podporu si v tejto dobe navzájom vyjadrujeme a ako stojíme pri sebe. Zároveň sme vecní a pozeráme za horizont. Pripravili sme pre Vás rad opatrení, ktoré Vám uľavia a pomôžu.
Ocitli sme sa všetci v ťažkej situácii, ktorá však nebude trvať na veky. Slnko opäť vyjde, letiská otvoria svoje brány a ľudia budú cestovať a využívať služby cestovných kancelárií a agentúr. Sieť cestovných agentúr pritom musí zostať silným partnerom cestovných kancelárií.
My v CeSYSe nemáme vo zvyku mávať prázdnymi heslami. Vždy sme sa snažili pomáhať účinne a efektívne a inak tomu nebude ani teraz. Súčasnú krízu nevyriešime. Jediné čo môžeme urobiť, je pripraviť sa na novú, intenzívnu a rozhodne viac internetovú sezónu. Začať ladiť budúci rok, ktorý bude obrovskou príležitosťou pre nás všetkých.
Okamžite štartujeme tieto podporné opatrenia:
- Bezplatné školenia a konzultácie na témy Nastavenie webu, SEO a CeSYS Predaj. Povedieme Vám ruku. REGISTRÁCIA
- V prípade Vášho záujmu Vám bezplatne spustíme na obdobie 1 roku web zameraný na tuzemskú (Česko - Slovenskú) dovolenku.
- Spustíme pre Vás bezplatne nové nástroje marketingu na internete
- Poskytneme Vám úplne ZADARMO NOVÝ nástroj pre email marketing. Zatiaľ čo inde zaň zaplatíte stovky eur, my rušíme jeho spoplatnenie a bude Vám k dispozícii do konca roka úplne ZADARMO
- Rýchlo sme pripravili vylepšenie reklamy na Facebooku, aby ste mohli rýchlo a efektívne propagovať hotely. ZADARMO
- Pripravujeme nové informácie a atribúty k hotelom. Vývoj CeSYSu nezastavujeme. Naopak
- Pri obnovení licencie umožňujeme bezplatný prechod na mesačné platby
- Pripravujeme informačný servis o situácii v jednotlivých destináciách, aby ste boli schopní zahájiť predaj ako prví
- V spolupráci s Click2Claim sme pripravili linku právnej pomoci agentúram a kanceláriám. Linka se bude zameriavať na otázky
- Môže zákazník odstúpiť od zmluvy v prípade, že CK navrhne zmenu termínu alebo destinácie?
- Má zákazník právo na vrátenie ceny zájazdu ak zájazd nebol zrušený, ale na miesto odletu se nedá dostat?
- Kryje naše straty uzatvorené poistenie?
- A hlavne „Budú nám nahradené vzniknuté škody“?
- Aktuálna situácia ohľadom poukážok za zájazd?
- Máme nárok na províziu?
Linka bude spustená 30. 3. 2020, budeme Vás informovať.
Stále sme Vám plne k dispozícii
Tím CeSYS Čechy, Slovensko a Maďarsko