Pomoc CeSYSu v aktuálnej situácii

Pripravte sa na novú éru s CeSYSom

Vážení priatelia, CeSYSáci

Veľmi nás těší, akú podporu si v tejto dobe navzájom vyjadrujeme a ako stojíme pri sebe. Zároveň sme vecní a pozeráme za horizont. Pripravili sme pre Vás rad opatrení, ktoré Vám uľavia a pomôžu.

Ocitli sme sa všetci v ťažkej situácii, ktorá však nebude trvať na veky. Slnko opäť vyjde, letiská otvoria svoje brány a ľudia budú cestovať a využívať služby cestovných kancelárií a agentúr. Sieť cestovných agentúr pritom musí zostať silným partnerom cestovných kancelárií.

My v CeSYSe nemáme vo zvyku mávať prázdnymi heslami. Vždy sme sa snažili pomáhať účinne a efektívne a inak tomu nebude ani teraz. Súčasnú krízu nevyriešime. Jediné čo môžeme urobiť, je pripraviť sa na novú, intenzívnu a rozhodne viac internetovú sezónu. Začať ladiť budúci rok, ktorý bude obrovskou príležitosťou pre nás všetkých.

Okamžite štartujeme tieto podporné opatrenia:

  1. Bezplatné školenia a konzultácie na témy Nastavenie webu, SEO a CeSYS Predaj. Povedieme Vám ruku. REGISTRÁCIA
  2. V prípade Vášho záujmu Vám bezplatne spustíme na obdobie 1 roku web zameraný na tuzemskú (Česko - Slovenskú) dovolenku. 
  3. Spustíme pre Vás bezplatne nové nástroje marketingu na internete
  4. Poskytneme Vám úplne ZADARMO NOVÝ nástroj pre email marketing. Zatiaľ čo inde zaň zaplatíte stovky eur,  my rušíme jeho spoplatnenie a bude Vám k dispozícii do konca roka úplne ZADARMO
  5. Rýchlo sme pripravili vylepšenie reklamy na Facebooku, aby ste mohli rýchlo a efektívne propagovať hotely. ZADARMO
  6. Pripravujeme nové informácie a atribúty k hotelom. Vývoj CeSYSu nezastavujeme. Naopak
  7. Pri obnovení licencie umožňujeme bezplatný prechod na mesačné platby
  8. Pripravujeme informačný servis o situácii v jednotlivých destináciách, aby ste boli schopní zahájiť predaj ako prví
  9. V spolupráci s Click2Claim sme pripravili linku právnej pomoci agentúram a kanceláriám. Linka se bude zameriavať na otázky
  • Môže zákazník odstúpiť od zmluvy v prípade, že CK navrhne zmenu termínu alebo destinácie?
  • Má zákazník právo na vrátenie ceny zájazdu ak zájazd nebol zrušený, ale na miesto odletu se nedá dostat?
  • Kryje naše straty uzatvorené poistenie?
  • A hlavne „Budú nám nahradené vzniknuté škody“?
  • Aktuálna situácia ohľadom poukážok za zájazd?
  • Máme nárok na províziu?

Linka bude spustená 30. 3. 2020, budeme Vás informovať.

Stále sme Vám plne k dispozícii


Tím CeSYS Čechy, Slovensko a Maďarsko